Waya
 
 
sr
 
Probiotičke kapi WAYA LGGWAYA LGG kapiWAYA LGG kapsule

Stižu topli meseci. Izbegnite neprijatnosti koje vas mogu zadesiti…

U proleće i leto ljudi mnogo češće odlaze na izlete, jedu van kuće, putuju i kreću se u prirodi. Svi žele da budu zdravi i puni energije. Često planove mogu poremetiti velike vrućine, promena načina ishrane ili samo vožnja do mora i izletišta.

Mučnine tokom vožnje

Deca često imaju probleme sa mučninom u toku vožnje autom, pogotovo ako je reč o dužem putovanju. Lagana vožnja i česti odmori pomoći će nam da se bolje osećamo jer možemo da se nadišemo svežeg vazduha i odmorimo u hladovini.Ako se dete oseća veoma loše i povraća, izgubiće mnogo tečnosti i elektrolita, što može dovesti do dehidracije. To ga iscrpljuje i obično još neko vreme nema apetita. Zbog svega ovoga važno je da vaša putna apoteka sadrži rehidracioni rastvor koji pomaže kod tegoba izazvanih dehidracijom. Ako je mučnina teška, možete upotrebiti tablete protiv mučnine za putovanje (često mogu izazvati pospanost). 

Smetnje sa varenjem

Leto je odlično vreme za povećano razmnožavanje bakterija, bilo u hrani bilo u vodi. Bezbrižan piknik u prirodi ili putovanje može da završi neprijatnim gastrointestinalnim smetnjama. Kod takvih problema izuzetno je važno da se uzima dovoljna količina tečnosti; preporučuju se rehidracioni rastvori i odmah nakon pojave tegoba preporučuje se primena probiotskih proizvoda, kao što je npr. WAYA LGG

Putovanja često prati promena načina ishrane; zaražene namirnice obično mogu izazvati proliv i mučninu. Preporučuje se da se već nekoliko dana pre putovanja preventivno uzimaju probiotici; tako će se crevna flora pripremiti na moguće infekcije izazvane štetnim bakterijama. Na putovanju izbegavajte sirove namirnice i konzumiranje vode iz vodovoda jer postoji veća mogućnost zaraze. I pored velikog opreza u prve dve nedelje na putovanjima može se javiti proliv, koji je teško ublažiti. Najvažnije je u tim situacijama obezbediti telu dovoljno tečnosti i elektrolita koje je organizam izgubio. 

Dehidracija usled sportskih aktivnosti na otvorenom

U letnjim mesecima češće se krećemo na otvorenom, deca odlaze na rekreativne izlete gde se uključuju u brojne sportske aktivnosti; sve aktivnosti, treninzi održavaju se u prirodi. Naravno da je sve ovo više nego dobrodošlo za naše zdravlje i dobro opšte stanje tela. Poželjan je oprez pošto se prilikom svih ovih aktivnosti gubi i veća količina tečnosti. I naše telo se od vrućine štiti hlađenjem – znojenjem. Tako gubimo tečnost i moramo je obavezno nadoknaditi da ne dehidriramo. Simptomi dehidracije mogu se manifestovati kao ošamućenost, vrtoglavica, velika žeđ, a primećujemo ih tek onda kada je dehidracija već uznapredovala. Stručnjaci ne preporučuju aktivnosti na otvorenom za vreme najvećih vrućina (od 11 do 16 sati), a moramo se pobrinuti i za odgovarajuću zaštitu kao što su kreme sa visokim zaštitnim faktorom, kape, laganija odeća.

Dehidracija posebno ugrožava odojčad, decu i starije, zato se kod njih preporučuje unos rehidracionih rastvora. Poseban oprez tokom predstojećih meseci, kada temperature budu vrlo visoke, telu će biti neophodno više tečnosti.

Ako se budete pridržavali jednostavnih pravila, očuvaćete zdravlje porodice i uživati u letu! 

Najčešče tegobe sa varenjem kod odojčadi i dece:

Problemi sa varenjem

LGG kapsule NOVO

Da li želite da primate Medisove novosti?

Slažem se s uslovima korišćenja
Waya LGG kapiWaya LGG kapsule